Als er gekeken wordt naar BigCommerce, dan zien we een open SaaS e-commerce platform. Je kunt via dit platform betaalbare en aanpasbare webshop ontwikkelen. Door deze webshop kun je een personaliserende online ervaring creëren voor de klant. Je hoeft hier geen zorgen te maken dat er veiligheid, schaalbaarheid en stabiliteit ingeleverd wordt. Er wordt een focus gelegd zodat er een optimale reis wordt gecreëerd op gebied van merk- en shopping ervaring. Er wordt eigenlijk een platform gecreëerd waar de klant centraal staat en waar de organisatie redelijk groeit.
BigCommerce biedt features aan om zichzelf te onderscheiden van de concurrentie. Dit zijn features als:
Moderne architectuur
Het kan gezien worden door de moderne, mobile-first PWA technologieën. Je zult geen last hebben van updates, maar kunt het beheer van je webshop realtime uitvoeren. Met mobile-first kan de website op alle device optimaal zijn, van mobiel tot webshop.
Lage Total Cost of Ownership
Het is mogelijk om de eerste versie van de website live te zetten en zo kun je de TCO laag houden. Hierdoor blijf je niet hangen in de ontwikkelfase, maar staat er al snel een variant van je website online.
Flexibele interface
Het is belangrijk dat het gebruiksvriendelijk is en de interface is eenvoudig aan te passen voor verschillende gebruikers.
Naadloze integraties
Zet data gemakkelijk om naar de webshop met integraties met ERP of PIM systemen.
Headless mogelijkheden
Kies je eigen tools waarvan jij vindt dat ze bij de organisatie passen. Hiermee kun jij je eigen unieke ervaringen creëren voor de klant.
Apps van BigCommerce
Het heeft een plaats over de standaard apps. Je kunt de webshop uitbreiden met apps als amazon.
Het groeien van de organisatie is een belangrijk aspect bij BigCommerce. Door BigCommerce hou je meer tijd over van het genereren van omzet en hoef je minder tijd te besteden aan het controleren en het beheren van jouw omzet. Dit komt dankzij de sterke beveiliging, prestaties en uptime.